خوشه

این جا قصه بر عکس است

۱۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰
خبر واحد که جای خود
خبر متواتر را هم کنار گذاشت
چون وظیفه چیز دیگری است



*بسیاری به امام حسین گفتند به کوفه نرو...نمی دانستند مقصد کربلاست
  • ۲
  • ۰

بیابانی ترین خاکم

تو خود یک باغ و بستانی

کویر گرم و خشکم من

تو خود یک خط دریایی

.

.

.

عرفه بنده را هم دعا کنید

  • ۲
  • ۰

سید.م در وبلاگ فداک مطلبی رو نوشت برای دفع شبهاتی پیرامون بانوان محترم که به خاطر چند مطلب قبل در وبلاگ خود، توهمی پیش اومده بود.

این که مطلب چه بود و چه مضامینی داشت رو کار ندارم، مطلب کاملا مطابق با موازین اسلامی بود و آیات و روایات و عقلی که به فکر حفظ نوع نظام انسانی باشه و به فکر حفظ نظام شیعی باشد، اون رو تأیید می کرد.

نظرات متفاوتی از طرف افراد متفاوت نوشته شد که یا در حمایت بود و یا در اعتراض. یک اعتراض جمعی. بنده هم یکی دو نظر گذاشته بودم که نظر دوم ظاهرا خون برخی از بانوان محترم رو به جوش درآورده بود.

خطاب من به خانم ها نیست. خطاب من به هر مسلمانی است که این مطلب را مطالعه می کند.

بنده در انتهای مطلب نظری گذاشتم با این مضمون که اگر خانم ها واقعا سخن آقا رسول الله و کلام مقام معظم رهبری را قبول دارند، باید به خاطر رضای الهی مانع از کثرت تولد فرزند نشوند. هرچند درد زیادی را باید تحمل کنند، فشار زیادی را باید تحمل کنند. اما خداوندی که عادل است، اجر آن را هم در ازای تولد فرزند پاک شدن مادر قرار داده است. یعنی همان طور که فرزندش پاک و بی گناه دنیا می آید، خودش هم پاک و بی گناه می شود. این ذره از ثوابی است که خداوند برای این امر قرار داده است.

خوشنودی حضرت رسول و مباهات آقا رسول الله به کثرت امت خودشان هم که ذره ای دیگر از اجر و ثوابی است که برای این کثرت زاد و ولد گذاشته شده است. که بارها و بارها وقتی با دوستان این احادیث را مرور می کردیم، همگی غبطه می خوردیم به این همه اجر و ثوابی که برای این عمل قرار داده شده و مردان کاملا از آن محروم اند. ثوابی که مساوی با پیاده روی اربیعین حسینی است تا به کربلا برسیم و بعد فرشته ای خطاب به زائرین بگوید پاک شدی عملت را از سر بگیر.

عزیزی در نظرات وبلاگ بنده با نام "ترجیح میدم گنام باشم" برای بنده نوشت که:

اقای محتر وجناب محترم انگار شما فکر کردین هدف از خلقت خانم ها بچه اوردنه؟

وظیف ی خانوم ها این که تا2لا کمرخم کنند برای اقایون
://
وفقط براشون فرط وفرط بچه بیارن
واقعا خییییلی کوته فکرین 
واقعن
اشاره به کامنتی که در وبلاگ فدک گذاشتین میکنم

بنده عرض می کنم هرگز و هرگز چنین دیدی در بنده وجود نداشته و ندارد که هدف خلقت زن ها بچه آوردن باشد و نوکری مردها را انجام دهند و خیلی از امور دیگر که متأسفانه باید بگویم همه این ها را در جوامع غربی می بینید که "خانوم ها باید تا2لا کمرخم کنند برای اقایون" هرچند در ظاهر نگاه کنید آزادی می بینید، ولی کف روی آب است. زیر این کف ها تماما شهوترانی مردان است و نوکری زن ها. فتأمل
به تعبیر گمنام زن ها فرط و فرط بچه بیاورند ولی نه برای مرد و شوهرشان. برای رضای خدا و ثوابی که هست. اگر بنده هم گفتم که خانمی که نمی تواند بیشتر از یکی دو فرزند بیاورد و واقعا دغدغه حفظ جامعه شیعی از انقراض و پیری نسل دارد، خودش به همسرش پیشنهاد دهد که ازدواج مجددی انجام دهد. شوهر اگر عاقل باشد نگاه به خودش می کند که می تواند با حفظ تساوی بین همسران، همسر دوم بگیرد یا نه.
هدف چیز دیگری است. هدف این است که نظام شیعه حفظ شود. بنده ظاهر قضیه را که فرط و فرط بچه آوردن است "برای شوهر" نگاه نمی کنم. بنده دوردستی را می بینم که از سر خود خواهی ها و لج و لج بازی ها و مراعات عرف خانواده در تعداد فرزندان، نسلی از شیعه ایرانی نمانده جز تعدادی پیر و عصا به دست که با یک نعره شیطان، از هم فرو می ریزد و به قول سید.م "آن موقع باید بنشینیم تا مادری مادر شود و فرزندی روح الله" تا دوباره بسازیم ملتی که سی و چند سال است در برابر شیطان نعره ها می زند و شیطان مانده در این همه قدرت

ببخشید که در صفحه اول منتشر می شود. باید در اصل در صفحه خط فکری نمایش داده می شد ولی...

  • ۳
  • ۰

ترس

یعنی جدایی

از خدا

  • ۲
  • ۰
همیشه دیدن زیبایی ها هزینه دارد
نگاه کردن به ناموس مردم
هزینه اش بذل و بخشش
 ناموس خودت هست




* من زادت شهوته قلّت مروّته (غرر الحکم)
کسی که شهوتش زیاد شود و به شهوات خودش ارزش بدهد، مردی و مردانگی اش کم می شود.