خوشه

این جا قصه بر عکس است

هیئت متوسلین به کدخدا

سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۷ ق.ظ

تاراج می برند صنعت هسته ای را و نشسته ایم و نظاره می کنیم این قرار داد ننگین را. سال های بعد که در کتاب های تاریخی خواندن برجام چه بود و مفاد آن را توضیح دهید، فرزندانمان خواهند خواند و با اخم خواهند گفت مردم کجا بودند که این ثروت های ملی را مفت مفت از ایران خارج کرده اند؟ سال های بعد که این ها را خواندند انگشت تقصیر رو به ماست.

فقط یک لحظه را تصور کنید که آمریکایی ها نخواهند بعد از اقدامات ایران، عمل خاصی انجام دهند...آن موقع آیا واقعا ما چیزی را از دست نداده ایم؟ 

بخواهیم و نخواهیم برای ایندگان شده ایم سیاهی لشگر برای هیئت متوسلین به کدخدا

این ها هم که می دانند تاثیری چندان بر وضع مملکت نخواهد داشت پول هایی به بازار تزریق می کنند برای خروج از رکود، خروجی که موجب گرانی و تورم بیشتر می شود و خروجی توهمی و موقت و حد اکثر یک ساله. آنچه نزد کدخدا است فانی است و آنچه نزد خداست باقی.

این ها همه به خاطر فراموشی کربلای سیاسی در جامعه ماست  به خاطر فراموشی شمر زمانه و به خاطر فراموشی تبری که ریشه تولی است....

مسلمانان مسلمانی....

نظرات (۴)

  • سید محمد رضی زاده
  • گرد سم خران اینان نیز بگذرد..
    پاسخ:
    ولی هزینه زیادی باید بدیم
  • بچه شیعه غدیر
  • آقا ما که حرفمون به جایی نمیرسه تحصن میکنیم جلو مجلس جمع مون میکنن اعتراض میکنیم زندانی میشیم اگه همه یوخده به غیرتشون بر بخوره و انقلابی اعتراض کنن شاید میشد کاری کرد
    الانم که کار از کار گذشته
    امان از دل رهبرمون
    تنها دلخوشیمون وجود ایشونه و خنده ای که این روزا کمتر رو لبشون میبینیم
    خدا لعنت کنه اونایی که قیام عاشورا رو درس مذاکره اعلام کردند
    ولعن الله و علی القوم الظالمین
    پاسخ:
    مشکل نبود معرفت است...
     :0
    پاسخ:
    تعجب؟!
    احسنت
    پاسخ:
    ممنون