خوشه

این جا قصه بر عکس است

حرمت شکنی از نوع هلال قرمز

پنجشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۳۰ ب.ظ

مدافعین حرم داریم

کاش مدافعین حریم هم

داشتیم


+ادامه مطلب را حتما بخوانید...شرح ما وقع را

در روایات است که در آخر الزمان عده ای از ایران برای دفاع از حرم های اهل بیت علیهم السلام به عراق حرکت می کنند. در این راه جانبازی می کنند. در روایات نیامده ولی مردانی مرد هستند که بعد از رفتن آن ها و جانباز شدنشان با لباسی سفید و مداری آبی، و هلالی سرخ به رنگ خون شهیدان، می روند که به آن ها یاری برسانند. تا آن چه را که از مکتب اهل بیت علیهم السلام آموخته اند به میدان عمل ببرند و خوب هم می برند، اما...

کاش نمی شد و نمی دیدم و نمی شنیدم که مردانی مرد، و شیر زنانی مرد پرور، در قم حریم اهل بیت علیهم السلام را زیر پا بگذارند و بشکنند آن چه را که نامش حرمت است.

سخت است که ببینی در حریم اهل بیت علیهم السلام، در قم، در مزار دختر موسی ابن جعفر علیهم السلام، در روز شهادت پدر فاطمه معصومه سلام الله علیها، در مراسمی که نامش کنگره کرامت انسانی است، آن هم با محوریت تکریم والدین، در حضور نماینده مقام معظم رهبری در هلال احمر، کف بزنند و ترانه بخوانند و بعد هم با هم ترانه هایی را هم خوانی کنند و مجری دعوت به هم خوانی حضار کند.

سخت است ببینیم که عده ای می روند که حریم اهل بیت علیهم السلام را بشکنند و متأسفانه عده ای که سردمداران این ها هستند از مذهبی های خاص(نخوان نماینده حضرت آقا در هلال احمر) نشوند مدافعین حریم اهل بیت علیهم السلام.

کاش مدافعین حریم هم داشتیم...